93153
93103
93111
93119
93125
93137
93141
93147

Huisreglement

Wij heten u van harte welkom in dit vakantiehuis!

Dit huisreglement is bedoeld om u een prettig en probleemloos verblijf te laten hebben. Wij hebben gemeend een aantal regels op te moeten stellen en wij verzoeken u vriendelijk deze regels en het vakantiehuis als zodanig te respecteren.

  1. Wij vragen onze gasten vriendelijk om de sleutelhouder en/of eigenaar met respect te behandelen en zijn/haar regels te accepteren.
  2. De maximale bezetting is aangegeven in de reisdocumenten, deze mag niet worden overschreden. De sleutelhouder heeft het recht om extra gasten te weigeren in het gehuurde onderkomen of om hiervoor extra kosten in rekening te brengen.
  3. De bijkomende kosten, indien aangegeven op het verblijfsticket, zoals toeristenbelasting, schoonmaakkosten, beddengoed of een te betalen borg, dienen ter plaatse bij aankomst te worden betaald.
  4. De woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren onder de 25 jaar. Het organiseren van studentenfeesten, vrijgezellenfeesten, drinkpartijen is in dit huis verboden.
  5. Gelieve de meubels niet te verplaatsen. Dit kan onnodige schade en slijtage van de meubels en vloeren tot gevolg hebben. De beheerder kan u extra kosten in rekening brengen indien meubels moeten worden teruggeplaatst of als hierdoor schade veroorzaakt wordt.
  6. Geen ruimten of kasten openen die met een sleutel afgesloten en dus voor privédoel- einden bestemd zijn.
  7. Niets in de toilet, badkuip, wastafel of andere afvoeren werpen (geen tampons, maandverbanden, luiers, inlegkruisjes). Ook mag u verder geen milieuschadelijke schoonmaak- middelen zoals chloor e.d., vetten en etensresten in de afvoer of in de toiletten werpen. Dit veroorzaakt ernstige verstoppingen!
  8. Elke vorm van overstroming in de badkamer leidt tot schade aan de inrichting en de vloer . De gast is aansprakelijk voor alle schade. Reparatiekosten zullen aan u worden doorberekend, ook na vertrek.
  9. Gebruik altijd linnengoed op de bedden. Mocht u dit nalaten, dan kunnen de reinigings- kosten van de kussens, dekens en matrassen bij u in rekening worden gebracht.
  10. Hete pannen kunnen niet rechtstreeks op het aanrecht of tafel worden neergezet; Gebruik hiervoor altijd een onderlegger.
  11. Er geldt in deze woning een rookverbod. Buiten roken (tuin) is wel toegestaan. Als u zich niet houdt aan deze regel, riskeert u een boete.
  12. Respecteer de tuin, pluk geen bloemen en kom niet aan bomen en planten; stook geen vuurtje! Vermijd het rijden met auto ́s op het gazon of door de tuin. Het opzetten van tenten is ten strengste verboden.
  13. Zorg dat u geen overlast veroorzaakt. Houd u aan de regel dat men na 22.00 uur ‘s avonds de rust dient te respecteren voor omwonenden.
  14. Wij nemen het milieu en dus (huis)afvalscheiding serieus. Het restafval mag alleen in gesloten afvalzakken worden gedeponeerd in de daarvoor aangewezen afvalbakken. Het verzamelen van volle vuilniszakken op balkons en terrassen is absoluut verboden. Glas, kunststof, metaal en papier moeten wanneer mogelijk worden gescheiden van andere soorten afval en worden gedeponeerd in de daarvoor (indien aanwezig) bestemde containers.
  15. Iedere gast is verplicht om zorgvuldig om te gaan met water, elektriciteit en gas. Het uitzetten van bijvoorbeeld fornuis, oven, licht, TV bij het verlaten van uw vakantiewoning is verplicht. Overmatig stroomverbruik wordt u in rekening gebracht bij vertrek.
  16. Signaleer eventuele onvolkomenheden direct bij aankomst en meld dit binnen 24 uur aan de beheerder, zodat u aan het eind van het verblijf niet aansprakelijk gesteld wordt. Meld eventuele ontstane schades tijdens uw verblijf en voordat u vertrekt, zodat de beheerder het huis voor de volgende gasten in orde kan brengen.
  17. Eventuele klachten dient u meteen (uiterlijk binnen 24 uur) na constatering te melden aan de beheerder. Indien de klacht binnen 24 uur na melding niet naar tevredenheid is opgelost door de beheerder, dient u uiterlijk binnen 48 uur ons te contacteren. Wij kunnen u dan van dienst zijn. Ons telefoonnummer vindt u op uw verblijfsticket.
  18. Indien een klacht na overleg met de eigenaar/beheerder ter plaatse niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kan de huurder binnen 30 dagen na terugkomst, uitsluitend schriftelijk, bij ons een klacht indienen. Wij nemen de klacht in behandeling en, indien de klacht terecht blijkt, zoeken naar een passende oplossing.

Denkt u aan de volgende punten voordat u vertrekt

  • Laat het vakantiehuis in goede orde achter (bezemschoon), uiterlijk op de aangegeven uitcheck tijd.
  • Oven en de magnetron zijn schoon en uitgeschakeld.
  • Koelkast is leeg zonder achtergelaten voedselresten en dranken.
  • Vaatwasser is uitgeruimd en schoon, servies schoon staat in de kasten.
  • Vuilniszakken deponeren in de daarvoor bestemde afvalcontainers.
  • Alle lampen zijn uitgeschakeld en ramen gesloten.
  • Alle kranen zijn dicht.

Wij wensen u een fijne vakantie!

Terug